یزدفردا :فعال بحريني:آمريکا نمي خواهد رژيم هاي سرکوبگر بحرين و عربستان سعودي سقوط کنند     
رئیس انجمن پزشکی بحرین در گفتگو با پرس تی وی تاکید کرد آمریکا نمی خواهد رژیم های سرکوبگر بحرین و عربستان سعودی سقوط کنند.
به گزارش شبکه تلویزیونی پرس تی وی،
اسامه الارادی درباره زندانی شدن کودکان تظاهرکننده در بحرین گفت: رژیم بحرین در سال هزار و نهصد و نود و دو کنوانسیون حمایت از حقوق کودکان را امضا کرده است از این رو لازم است که به این کنوانسیون عمل کند اما کاملا روشن است رژیم بحرین این کنوانسیون را نقض کرده است. بازداشت و زندانی کردن کودکان در بحرین به دوران انقلاب محدود نمی شود و حتی پیش از آن نیز وجود داشته است و تا کنون صدها کودک به زندان افتاده و در زندان شکنجه شده و هدف آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند.
حتی پس از انتشار گزارش بسیونی مسئول تحقیق درباره نقض حقوق بشر در بحرین بازداشت کودکان ادامه داشته است. بیشتر این کودکان در حمله نیروهای امنیتی به خانه هایشان بازداشت شده اند. کودکان بحرین قربانی مستقیم سیاستهای سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه اند. گزارش دوره ای سازمان ملل متحد که آخرین مه گذشته منتشر شد آشکارا از دولت بحرین خواسته است تا نقض کنوانسیونهای بین المللی و بازداشت و شکنجه کودکان را متوقف کند. متاسفانه این کودکان بعدا در دادگاههای نظامی و جنایی محاکمه می شوند که خلاف قوانین بین المللی است.
رئیس انجمن پزشکی بحرین درباره سکوت آمریکا در برابر جنایات آل خلیفه گفت: به نظر من دولت آمریکا رژیم آل خلیفه را متحد بسیار نزدیک خود می داند از این رو اصلا حاضر نیست اجازه دهد آل خلیفه به خواسته های مردم گوش کند. دولت آمریکا به طور کامل از رژیم بحرین حمایت می کند. متاسفانه مسئولان آمریکایی حاضر نیستند درباره سیاست دوگانه ای که در برخورد با تحولات منطقه بویژه سوریه و بحرین دارند پاسخگو باشند. کاملا روشن است که آمریکا نمی خواهد رژیم های دیکتاتوری و سرکوبگر آل خلیفه بحرین وآل سعود عربستان کنار بروند زیرا این رژیم ها منافع آمریکا را تامین می کنند. ناوگان پنجم آمریکا در بحرین قرار دارد و عربستان سعودی نیز تامین نفت مورد نیاز آمریکا و متحدانش را تضمین می کند. سلاح هایی که رژیم بحرین برای سرکوب معترضان و قتل آنها استفاده می کند ساخت آمریکا و انگلیس و دیگر متحدانش است.منبع:واحد مرکزی خبر

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا